خواص کازو یا بادام زمینی

Wiki Article



گفتنی است که این آجیل محبوب، با نام سنگی یا شیرین نیز شناخته می‌شود. آشنایی با مواد مغذی موجود در این آجیل، کمک می‌کند تا فواید آن را در طب سنتی، بهتر و بیشتر درک کنیم.

از جمله دیگر خواص بادام شیرین در طب سنتی، می‌توان به خواص ملین بودن و در عین حال، ضد اسهال بودن آن اشاره کرد که بسته به نوع و نحوه استفاده، می‌تواند از هر یک بهره برد.

همچنین از مصرف کره بادام زمینی که چربی کمی دارد خودداری کنید، زیرا هنگامی که طی روند فرآوری یکی از مواد، به عنوان مثال چربی کاهش پیدا می‌کند ماده‌ی دیگری اضافه می‌شود و معمولا با کاهش میزان چربی، قند اضافه خواهد شد.

فهرست كامل قرآن - متن كامل آیات قرآن به سه زبان عربی فارسی و انگلیسی

دیگر خواص بادام شیرین در طب سنتی (خواص بادام درختی در درمان بیماری ها)

یکی از کاربردهای دیگر روغن بادام تلخ درمان عفونت گوش است. این روغن باعث نرم شدن مایع درون گوش می‌شود و می‌تواند گرفتگی گوش را از بین ببرد.

اگر دچار گلو درد هستید، در ناحیه حنجره و یا سینه درد دارید، یا اینکه سینه شما خس خس کرده و خشک است و یا اگر سرفه می‌ کنید، طب سنتی ایرانی، به شما مصرف این خوراکی را توصیه می‌کند. همچنین خواص بادام شیرین در طب سنتی، به اثبات رسیده است.

همه مواد غذایی در صورت زیاده روی در مصرف با عوارضی همراه خواهند بود. افراط در مصرف بادام شیرین نیز ممکن است باعث چاقی و اضافه وزن در افراد گردد.

کره بادام زمینی – مبارزه با مواد سمی و حفظ سلامت استخوان

چرا که مصرف این خوراکی و یا روغن آن، می‌تواند برای رفع مشکلات و عارضه‌های گوش و حلق و بینی، گلو و سینه بسیار مفید باشد؛ می‌توان دردهای بسیاری را درمان ???? ????? ????? کند، بدون آنکه مثل داروهای شیمیایی، عوارض جانبی به همراه داشته باشد.

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

درمان خشکی پوست و پیشگیری از سرطان پوست از خواص بادام شیرین برای پوست است. (بادام درختی) برای استفاده از خواص بادام درختی برای پوست و همچنین تقویت مغز، قلب و کبد، تقویت بدن، رشد بهتر کودکان و رفع یبوست شیر بادام میل کنید. برای تهیه شیر بادام ۱۰ عدد بادام درختی را به همراه یک لیوان آب سرد و مقداری عسل در مخلوط کن ریخته و خوب هم بزنید تا رنگ آن سفید شود.

به منظور پر پشت شدن موها، به صورت منظم مقداری خرما را به همراه بادام درختی میل کنید.

از جمله خواص بادام شیرین در طب سنتی؛ برای تقویت بنیه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page